Конверсія сайту

Розкрутка сайтів
Конверсія сайту – це дуже важливе поняття в інтернет-маркетингу. Але багато власників таких інтернет-ресурсів взагалі не знають про це поняття, про що говорять різні статистичні дослідження. Деякі вважають, що достатньо лише збільшити відвідуваність і, в цьому випадку, збільшаться і продажі. Але це не зовсім так, конверсія є дуже важливим коефіцієнтом, бо це співвідношення числа відвідувачів, які зробили покупку на сайті або якусь іншу цільову дію, до загального числа всіх відвідувачів. Конверсія виражається у відсотках. Наприклад, для продавця якогось товару на сайті, конверсією буде відношення кількості покупок до кількості людей, що натиснули на відповідний банер. А ось для постачальника контенту конверсією вважається співвідношення кількості підписок на розсилку, реєстрацій, скачувань програмного забезпечення до кількості тих самих відвідувачів.

Якщо ж у вас багато відвідувачів, але ніхто з них не зробив покупку, то така конверсія дорівнює нулю. Так що не зовсім правильне твердження, що продажі і доходи безпосередньо залежать від відвідуваності, бо вони залежать від конверсії.

Так, відвідуваність важлива, але це тільки перший крок до продажу. Найголовнішим моментом вважається створення сайту Львів, який допоможе продати більше товару відвідувачам.

Як же можна підвищити конверсію, та й чому вона така важлива?

Чому відвідувачі не перетворюються на покупців:

  • погане юзабіліті;
  • не дуже якісне технічне оснащення і погана робота офлайн-служб.

Для того щоб підвищити конверсію сайту необхідно видалити хоча б одну з цих причин.
Просування сайтів
Що ж таке юзабіліті? Головне що повинно враховуватися в процесі створення сайту – це зручність. Коли відвідувач вашого сайту не може довго зрозуміти, як зробити якісь елементарні дії: знайти відповідний товар, покласти його в кошик, оформити замовлення або що-небудь інше, то він ніколи не зробить покупку. Та й розумне просування сайтів Львів, що мають високу конверсію, завжди відбувається швидше.

Існує три головні принципи:

  • текст на сайті повинен легко читатися, бути приємним погляду і добре сприйматися читачем;
  • зміст тексту має легко розумітися;
  • користувачі рідко читають, тому текст повинен бути таким, щоб його можна було переглянути.

Бувають випадки, що поліпшення юзабіліті сайту, підвищували його конверсію в кілька разів. Так що юзабіліті прямо пов’язане з рівнем продажів.

Що стосується офлайн-служби та технічної підтримки, то покупці завжди взаємодіють зі співробітниками інтернет-ресурсу. Якісна технічна підтримка забезпечує підвищення конверсії. Тому що у випадку, коли співробітник інтернет-магазину не орієнтується в товарах, взагалі не відповідає на листи користувачів, то конверсія такого сайту навряд чи буде високою.

Так само буде, якщо сайт погано технічно оснащений, так як погано відкриваються сторінки, що не правильно вважає калькулятор або текст з помилками також призводить до недовіри сайту і зниження його конверсії.

Але коли ви захочете підвищити конверсію сайту, але підійдете до цієї справи непрофесійно, то таким чином тільки нашкодите і отримаєте протилежний результат. Звичайно, якщо сайт після переробки вийшов незручний або програміст зробив помилку в обробнику форми замовлення, то продажі можуть навіть знизитися. Хоча це не страшно, досить тільки знайти й усунути допущену помилку і повернетеся до колишнього рівня продажів.

Для того, щоб якісно підвищити конверсію, можна зробити деякі дії самому власнику сайту. Для цього треба спочатку йому самому пройти весь процес від вибору товару до оформлення замовлення і знайти всі незручні моменти. Можна також скористатися інструментами аналітики, такими як Вебвізор або Аналітика форм, вони входять до складу Яндекс.Метрики.

Але щоб отримати максимальний результат, домогтися серйозного зростання, навряд чи достатньо буде самостійних дій, необхідно звернеться до фахівців, тільки їх злагоджена робота допоможе значно підвищити конверсію сайту.