Закупівля посилань для просування сайту

У попередніх статтях ми міркували про багато речей, які в основному стосувалися фільтрів Яндекса. Тема ж цієї статті розкриє все про покупку посилань для пошукових систем Яндекс і Google.

План

  1. Чи потрібно купувати посилання в Яндексі
  2. Чи потрібно купувати посилання в Google
  3. Купівля вічних посилань для сайту
  4. Де купувати вічні посилання

Чи потрібно купувати посилання в Яндексі

Останні фільтри Яндекса спрямовані на те, щоб власник не купував і не продавав посилання. Можна сміливо констатувати, такі зміни будуть приносити плоди для Яндекса. А ми-то знаємо справжні наміри – перевести бюджет власника не на покупку посилань, а на бюджет в Директ.

070Але ми і не проти, але тільки за умови, що «вівці цілі, і вовки ситі». А тепер розповімо, що саме ми під цим маємо на увазі.

Основний трафік у будь-якого сайту – низько і середньочастотні запити. Низькочастотні запити чудово просуваються при хороших поведінкових факторах. Сподіваємося ви не забули встановити Яндекс Метрика.

Так ось часткове вливання бюджету в рекламу дозволить зібрати поведінкові. І за умови, якщо у вас будуть хороші показники, зі свого боку пошукова система додатково допоможе.

Але і це не все, ви зможете побачити конверсію. Наприклад, багато сайтів намагаються потрапити в топ-5 Яндекса по «крутим» запитам. Але коли це трапляється, виявляється, що витрати були невиправданими. А вся справа в тому, що юзабіліті або подача інформації  не підходить відвідувачам.

За допомогою Яндекс Метрики і Вебвізора, ви зможете проаналізувати поведінку кожного відвідувача. Після того як ми провели експеримент і показали Яндексу наші «хороші» поведінкові. Варто додати «авторитету» нашим посиланням. Найчастіше, якщо сторінка сама потрапляє в топ-30, обов’язково варто її просувати в топ-10. Тому що пошукова система сама визначила – інформація корисна.

071Чи потрібно купувати посилання в Google

У пошукової системи Гугл зовсім інше ставлення до посилань. У Google найбільш важливі фактори ранжирування: текст, посилання, поведінкові. Тільки ось останній пункт складний, тому що там досить багато факторів:

  1. наявність бренду і впізнаваність в інтернеті;
  2. ctr сторінки;
  3. юзабіліті (наявність адаптивного шаблону, швидкість завантаження, асортимент товарів, ціни, відео, відгуки, соц.мережі і тд).

Все це в комплексі дозволяє формувати різні канали, що дає можливість рости сайту в інтернеті.

Купівля вічних посилань для сайту

Основними вимогами при покупці посилань – це аналіз ваших конкурентів. Якщо вони сьогодні займають топ-5 – це автоматом означає, що потрібно зрозуміти «чому саме вони, а не хтось інший».

Ваша основна задача – максимально зробити посилання природним.

Як вибирати донорів при купівлі посилань:

  1. Тематичність ресурсу (домену)
  2. Відвідуваність донора (динаміка за останні 6 міс). Аналізувати тільки через SimilarWeb.
  3. Співвідношення кількості сторінок до трафіку. Наприклад, у донорів однакова тематика, але у одного в індексі Яндекса або Google – 1000 стр, а іншого – 400 стор, але при цьому відвідуваність однакова, тоді краще вибрати другого донора.
  4. xtool (заспамленності до 2-3);
  5. Дані від Moz в основному варто використовувати при купівлі посилань вже проіндексованих статей. Це дозволить дізнатися прокачано посилання чи ні. Але намагайтеся купувати тільки за умови, що ваше посилання з’являється разом зі статтею. Тому дані від Moz на цьому етапі – не підходять.
  6. Тиц (не актуальне).
  7. Дані ahrefs (рейтинг домену від 25) або Majestic (співвідношення Citation Flow і Trust Flow).

Зазвичай при аналізі будь-якого сайту, ми користуємося кількома сервісами: goo.gl/Ul21gr

(Покаже заспамленності ресурсу, кількість сторінок в індексі Яндекса, дані Majestic).

073

Де купувати вічні посилання

Перш ніж створювати кампанію, потрібно визначити тематичність вашого ресурсу. Це найкраще зробити через Яндекс Каталог (вбиваєте тему вашого сайту або конкурентів і шукайте аналогічні проекти). На жаль, Яндекс Каталог – закрили.

Так ви зможете зрозуміти більш детально свою тематику. Після ви можете вивантажити всі проекти з ЯК і пошукати їх вже у всіх біржах. Якщо нічого не зможете знайти, як варіант можете вже пошукати в тематичних розділах + ЗМІ. Завжди намагайтеся, щоб вашу статтю опублікували в новій статті.

Для того, щоб розпочати співпрацю з цим майданчиком, потрібно скопіювати цю адресу – gogetlinks.net/?inv=a7nbz2. А після пройти реєстрацію. Вам буде потрібен розділ – оптимізатор.

Вимоги для статті при купівлі посилань в Gogetlinks:

  1. Вибираєте тільки майданчики, які не беруть участі в автобіржі;
  2. Відвідуваність мінімум від 200-300 осіб на добу;
  3. Розміщення вашого посилання максимально природнє, щоб після прочитання перейшли на ваш ресурс;
  4. Тема і структура статті повинна містити пошукові запити, щоб в перспективі сторінка отримувала трафік з пошукових систем;
  5. Стаття повинна розкривати тему і спонукати до переходу на ваш ресурс. Обсяг зазвичай від 2500-3000 символів.

Цих вимог має вистачити, щоб зробити нормальний реліз вашому сайту.

072Міралінкс

Основною особливістю цього сервісу від інших в тому, що ви зможете дати вебмайстру свою статтю. Вимоги вже знаєте, але дивіться тут ви можете дати вебмайстру свою статтю або заплатити, щоб він сам написав.

Для роботи з Міралінкс, вам потрібно буде знову пройти реєстрацію. Зробити, ви це зможете за цією адресою – miralinks.ru/users/registration/from:269875.

Також в фільтрі буде вказано, скільки автор зможе розмістити ваших посилань в статті. Намагайтеся, щоб безанкорних посилань було більше. На жаль, фільтр не дуже функціональний. Наприклад, не вистачає фільтрування по відвідуваності і більш розширеного каталогу. Думаємо, що особливих проблем не виникне зі створенням кампанії.

Ротапост

При роботі з Ротапост, ваше завдання буде знайти якісні майданчики. Визначте для себе мінімальну і максимальну вартість за посилання. Це відразу вам спростить життя.

Для роботи з Ротапост потрібно скопіювати цю адресу – rotapost.ru/?a=redaxodaguhu.

Після реєстрації, потрібно буде створити кампанію і звертаємо вашу увагу, що при створенні повинні бути «Пост» або «Прес-реліз». Дивлячись який у вас бюджет.

А тепер пояснемо чому. Постовий не підходить через те, що тематика статті може відрізнятися від вашого анкора. Ваша ж задача зробити так, щоб все було максимально природно. Вимоги ви знаєте, тому повторюватися не будемо.

Чи можна розглядати Sape? Якщо є хороші донори, які пройшли перевірку і цінова політика влаштовує. Ми неодноразово говорили, що орієнтуватися тільки на одну пошукову систему – неправильно.

У разі отримання бана – ви втратите трафік, а замінити його буде нічим. Тому завжди намагайтеся догодити не тільки Яндексу, але і Google.

Раніше поки був pr сторінок від Google, всі ганялися за великим pr. Сьогодні, коли його перестали оновлювати, можна використовувати дані від Moz (MozRank і SEOmoz). А це означає, що посилання з «трастових» можна і далі купувати.