Біле просування сайтів

Просування сайту – це підвищення його позицій у рейтингу пошукової видачі. У боротьбі за досягнення успіху в цій справі, як, втім, і в будь-якій боротьбі, веб-ресурси використовують різні методи – білі, чорні і сірі.
Розкрутка сайтів
Чорні та сірі припускають всілякі заборонені способи: обман пошукових роботів, пошук лазівок в алгоритмах ранжування. Білі методи просування сайтів Львів, навпаки, офіційно рекомендовані і схвалені пошуковими системами.

Застосування білих методів дозволяє індексувати і ранжувати сайти за відпрацьованим пошуковиком алгоритмом:

Алгоритм роботи пошукової машини:

  1. Попадання програми-краулер на сайт
  2. Індексація вмісту сторінок
  3. Аналіз сторінок
  4. Виділення ключових слів
  5. Побудова індексу ресурсу, або бази ключових слів.

При введенні користувачем запиту в пошуковий рядок, робот-пошуковик виробляє такі дії: зіставляє запит з індексом сайту і видає перелік відповідних йому сторінок. При цьому обов’язково звіряється з базою авторитетності веб-ресурсу. Якщо він існує давно, має об’ємний корисний контент, значить, на нього посилається безліч інших сайтів.

Кількість посилань на веб-ресурс і репутація сайтів, що посилаються визначають авторитетність даного ресурсу для пошуковика. Ці ж фактори впливають і на його ранжування в пошуковій видачі. Робот-пошуковик також фіксує поведінку користувача на даному порталі: кількість проведеного ними тут часу, прояв інтересу до інших сторінок, повернення до результатів пошуку.

Досягнення внутрішньої оптимізації

Щоб забезпечити біле просування сайтів, потрібно переконатися у відсутності перешкод для індексування сайту. Уникнути їх допомагають опубліковані рекомендації пошуковиків для веб-розробників. У них йдеться про те, як потрібно оформляти код сайту, чому приділити особливу увагу, а чого робити не слід.

Цінність контенту

Провівши технічну інспекцію ресурсу, переходите до аудиту його наповнення. Інформаційний контент – найважливіша частина, яка обумовлює біле просування сайту. Його зміст залежить безпосередньо від його призначення, структури, аудиторії. У кожного ресурсного типу – інформаційного проекту, новинного сайту, міського порталу, інтернет-магазину, соціальної мережі, онлайн-сервісу вони свої.

Тому кожен з них потребує і свій контент. Не шукайте в рекомендаціях пошуковиків однозначних роз’яснень щодо цього. Там можна знайти лише поради загального плану, наприклад, про перевагу унікальних заголовків для сторінок.

Основний критерій якості контенту – його значимість для відвідувачів. Погляньте на свій сайт очима користувача: чи вистачає інформації, чи доступна вона, чи достатньо зручна навігація? Дайте оцінку текстам: чи легко вони сприймаються, наскільки інформативні? Позбавтеся від переспама ключовими словами, від неприродних морфологічних входжень. Пошукові машини навчилися розпізнавати їх і вкрай негативно ставляться до них.

Кількість і якість зовнішніх посилань

Просування сайтів

Зовнішніми факторами ранжування є посилання на ресурс, їх якість і кількість. Ця складова в білому просуванні є найскладнішою і затратною по часу. Закупівля на біржах посилань, проплачені рекламні тексти і посилання з прямими анкорами – однозначно методи чорного просування.

Треба домагатися того, щоб посилання на ваш сайт були природними (або такими здавалися). З цією метою користуються безкоштовним мережевим трафіком з форумів, соцмереж, каталогів авторитетних веб-ресурсів. Наприклад, просування сайту в Яндекс забезпечується наявністю даного сайту в каталозі цього пошуковика.

Ставлення користувачів до сайту

Не скидайте з рахунків і поведінковий фактор. Пошукові машини навчилися його відстежувати. Проаналізуйте, скільки відмов на вашому ресурсі, чи можна скоротити їх число і яким чином, що не до смаку вашим відвідувачам. Проведіть юзабіліті-тестування, зробіть маркетинговий аналіз, виявите «слабкі ланки» і усуньте їх.

Білі методи просування не гарантують швидкого виведення в топ вашого сайту. Однак з їх допомогою ваш ресурс заробить хорошу репутацію, а його просування буде, хоч і більш повільним, зате більш якісним і стабільним.