Беклінк

Беклінк, Беки (від англ. Backlink – зворотнє посилання) – зовнішні посилання на сайт1, розміщені на сторонніх ресурсах: сайт2, сайт3 і т.д. В даному випадку сайти 2 і 3 називаються донорами, сайт1 – акцептор. Беклінки представляють собою ефективний SEO-інструмент оптимізатора і можливість отримання доходу вебмайстру, власнику сайтів.

Кількість і якість беклінків в сукупності з їх анкорами складають зовнішні чинники ранжування. Число зворотних посилань впливає на ранжування сайту і його місце у видачі пошуковими системами.

Ключові параметри для SEO

Беклінки відіграють важливу роль в процесі пошукової оптимізації сайту, на рейтинг сайту впливають такі параметри беклінків:

  • Кількісний показник – чим більша кількість зворотних посилань, розміщених на сторонніх веб-ресурсах, тим вище сайт просунеться в пошуковій видачі. Але варто враховувати, що беклінки потрібно розміщувати на сайтах родинних тематик.
  • Контрольна вага – числові показники ТІЦ і PR сайту-донора здатні передаватися сайту-акцептору, на який ведуть беклінки, що надалі впливає на рейтинг сайту-акцептора і його позиції в пошуковій видачі.

Можливості монетизації

Вебмайстер, власник сайту, надає на своєму веб-ресурсі майданчик для розміщення зворотних посилань на сайт, що просувається оптимізатором. За розміщення беклінків вебмайстер отримує певну плату з боку оптимізатора.

Місцем зустрічі вебмайстра і оптимізатора є посилальні біржі, які дозволяють в автоматичному, або напівавтоматичному режимі як закуповувати, так і продавати посилання. На величину доходу від розміщення посилань впливає показник ТІЦ і кількість сторінок сайту веб-майстра.

Посилальних бірж існує досить велика кількість, наприклад, можна виділити наступні: Sape, Miralinks, Linkfeed, Trustlink.

Замовити розробку сайтів у Львові – 0632381495