Аналіз зовнішніх (зворотних) посилань

068А тепер давайте разом задамося таким питанням, в умовах постійного оновлення алгоритмів і поліпшення пошукової видачі – яке завдання у пошукових систем?

У них може бути тільки одне завдання – поліпшити видачу і максимально зменшити вплив маніпуляціями від seo-фахівців.

Скоро нас чекає 2019 рік, а це означає, що найцікавіше тільки буде попереду. Тому ви повинні подбати не тільки про внутрішню оптимізацію, а й зовнішню.

Адже по-суті кожна сторінка при ранжируванні повинна:

  • максимально повно відповідати на свій заголовок;
  • мати внутрішню вагу;
  • мати зовнішню вагу;
  • мати зовнішню вагу домену;
  • високе ctr і низькі відмови. Мета-10-15%.

Відомо, що seo-фахівці навчилися маніпулювати внутрішньою і зовнішньою вагою. А тепер все більше пошукові системи стали замислюватися про останній пункт. Саме він дозволяє зрозуміти «цікава ця сторінка користувачам чи ні», тому в перспективі 2018-2019 рр варто максимально приділяти увагу контенту.

Але ми не повинні забувати, що посилальне було і буде грати сильну роль в ранжуванні. А наше завдання навчитися аналізувати зовнішні посилання на сайт.

Що потрібно для аналізу зворотних посилань:

  • Додати сайт в гугл і яндекс вебмайстер;
  • Перевірити чи немає претензій у пошукових систем до нашої довідкової маси;
  • Зайти на сайт https://goo.gl/Ul21gr. Вибрати розділ зворотні посилання і зібрати максимальну кількість зворотних посилань;
  • Потім вам потрібно буде проаналізувати контрольний профіль вашого домену, а саме анкор-лист. Для цього можете скористатися serpstat.com/?ref=9847
  • Далі переходимо на checktrust.ru і вже туди заливаєте всі посилання, які вдалося зібрати з xtool.ru. При виборі фільтрів варто враховувати такі фактори (відвідуваність, АГС, спам, ТІЦ). Всі донори, які потрапили під АГС потрібно прибрати. Тут 2 варіанти (пишіть власнику сайту і він вам відповідає або забиваєте на цей процес). Бажано з сильно заспамлених і у яких низька відвідуваність – теж відмовитися.
  • В гуглі ви можете скористатися www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main, але бажано всі погані посилання зняти, так як в Яндексі немає аналога і це все-таки дозволить прибрати з бази поганого донора. А далі вже працювати над посилальною масою, з урахуванням рекомендацій.
  • Ще можете подивитися сервіс від мегаіндекс, але на жаль не володіє повною базою, але для загального уявлення можна використовувати. Сайт доступний за адресою https://ru.megaindex.com/backlinks/?sort=desc&sort_by=domain_rank, де основна особливість, що сервіс покаже, де на його думку seo-посилання і органічні.
  • Після того як почистили базу потрібно відправити сторінки на переіндексацію і вже стежити за пошуковою базою. Не забувайте, що варто приділити увагу соціальним чинникам (лайки від фб, вк і ін соціальних мереж). Це дозволяє показати у читачів інтерес до сторінки.

069